2016. március 22., kedd

Tavaszi újraéledés

Halihó kedves errejárók! 3 éve nem írtam a blogba semmit és meghatódva tapasztaltam, hogy még mindig van, aki idetalál, talán ki is próbál egy-két receptet. Azért, hogy ne csak a meglévőekből válogathassatok és persze azért, hogy nekem se kelljen mindig előkutatnom a receptek eredeti forrását, arra jutottam, hogy újra indítom a blogot.

Közben beállt egy jelentősebb változás a családi étkezéseinkben, mégpedig az, hogy én egy éve nem eszem se húst, se halat. A család többi része persze ettől függetlenül maradt a húsevésénél, így bizonyos esetekben azt is megosztom majd, hogyan készítek kétféle ételt hasonló alapanyagokból.

Az elmúlt idő alatt egészen sok saját receptem is lett, mások leírásának variálásával, alapanyagok cseréjével. Arra buzdítok mindenkit, hogy járjon el ugyanígy ezekkel a receptekkel, variáljátok kedvetekre, vagy éppen az otthoni alapanyagokhoz mérten a hozzávalókat! Különösképpen amiatt, mert az Angliában elérhető hozzávalók némileg különböznek a Magyarországon fellelhetőektől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése